Mijn lijst met blogs

zondag 19 september 2010

de week van basje zijn verjaardag ( birthday bear Basje )

Verjaardag van Basje en kikker deze week !!!





Basje was de hele week jarig !!
Voor zijn verjaardag hebben we een kroontje verseird met verf en dit mochten we dan allemaal opzetten terwijl we zijn taart opaten.














Alles draaide deze week rond feest vieren . We hebben ballonnen en slingers in de klas opgehangen en daarna hebben we zelf met ballonnen gestempeld, sommige kindjes vonden het zelf leuk om met de handjes eens in de verf te wrijven!!
Deze week hebben we ook een liedje geleerd:
Mijn knuffel is mijn liefste schat, ik zie hem graag wist je dat.
En 's avonds als we slapen gaan druk ik hem tegen me aan.
Slaap zacht , slaap zacht , lieve knuffel goede nacht!
Slaap zacht , slaap zacht , lieve knuffel goede nacht!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten